Doordat we ons al 50 jaar focussen op ruwbouw weten we waar producten aan moeten voldoen in de praktijk op de bouwplaats. Daarop baseren we ons assortiment, zodat jij als partner hier niet over hoeft na te denken.
We zien al onze klanten als partner. Dat betekent dat je altijd buitengewoon goede service mag verwachten. Concreet:
Wij zorgen dat je weet waar je aan toe bent rond je bestelling. Ook als er iets verandert.
Logistieke processen zijn complex, waardoor het kan gebeuren dat dingen anders lopen dan gepland. Dit gebeurt overal, dus ook bij ons. Als dit onverhoopt gebeurd dan doen we altijd twee dingen:
Op die manier kom je niet voor verassingen te staan, en dat is het allerbelangrijkste.
Een complete materieeldatabase met unieke zoek- en filteropties.
Een complete materieeldatabase met unieke zoek- en filteropties.
Voor elke productgroep hebben we specialistische adviseurs in huis.
Een van de doelen achter Jako Direct is het bestelproces sneller en simpeler te maken. Tegelijkertijd beseffen we ons dat het stellen van een vraag of het checken van een aanname heel prettig kan zijn tijdens het kiezen van materieel. Daarom hebben we goed bereikbare adviseurs die alles weten van ons assortiment.
Binnen kantooruren krijg je van ons altijd dezelfde dag antwoord. Wat je vraag ook is.
We vinden het belangrijk om de verwachtingen van onze klanten goed te managen. Als het even kan krijg je daarom altijd dezelfde dag antwoord. Zelfs als je vraag meer tijd kost om te beantwoorden, dan laten we je even weten wanneer we dit gaan doen. Wel zo fijn.
We kunnen factureren op maat, om optimaal aan te sluiten bij jullie werkprocessen.
We passen onze facturatie aan op jullie werkprocessen. Zo kunnen we de artikelnummers op onze factuur aanpassen, of we kunnen factuurregels verdelen over meerdere projecten. Dit maakt het voor klanten veel overzichtelijker.
Service en onderhoud op al jullie materieel, ongeacht of het bij Jako vandaan komt.
We leveren service en onderhoud aan Jako materieel, maar ook aan het materieel van klanten dat niet bij ons gekocht of gehuurd is. We doen dit zowel op de bouwplaats als in onze eigen werkplaats.
Naast bovenstaande opties die voor alle klanten en alle transacties gelden, hebben we een groeiend aantal uitbreidingsopties. Want hoe actiever ons partnerschap, hoe meer je van Jako kunt verwachten.
Alle leveringen, groot of klein, worden gratis geleverd.
Omdat het formaat van ruwbouw materieel enorm kan verschillen geldt dit ook voor de hoogte van de verzendkosten. Daarom vinden veel van onze vaste partners het prettig om hierover afspraken te maken. Zo weten ze precies waar ze aan toe zijn.
Je krijgt een vast aanspreekpunt binnen Jako die op de hoogte is van al jullie leveringen en je nog sneller kan helpen.
Deze persoon heeft inhoudelijke kennis van zaken en weet hoe het eraan toe gaat op de bouwplaats. Ook weet hij waar jullie als bedrijf mee bezig zijn. Dit is fijn, want op die manier kunnen we pro-actief mee denken om jullie projecten nog soepeler te laten verlopen.
Jako reserveert een vaste voorraad voor jullie. Zo grijp je nooit mis.
We reserveren een voorraad in ons eigen Nederlandse magazijn, speciaal voor jullie. Dit betekent dat we die artikelen bijna altijd binnen 24 uur op elke gewenste locatie in het land kunnen hebben.
Bij elke levering nemen we al het afval weer mee.
Soms is de situatie op locatie zodanig dat het heel prettig is om niet met enorme hoeveelheden afval te blijven zitten. Als het éven kan, nemen we al het verpakkings- bescherm- en vervoermateriaal weer mee.
We richten een bestelsysteem op maat in met júllie artikelnummers
Dit gaat een stap verder dan facturatie op maat. Feitelijk wordt onze webwinkel een verlengstuk van jullie organisatie. Het wordt een intern bestelsysteem. De artikelen zijn bijvoorbeeld geordend op een manier die voor jullie prettig is, en hebben artikelnummers die overeenkomen met de manier waarop jullie ze inzetten in de planning.
Materieel waarvan een reparatie niet kan wachten tot de volgende ochtend wordt direct gefixt.
Soms kan een reparatie op locatie niet tot de volgende ochtend wachten en is het noodzakelijk dat er in het weekend of na werktijd direct iemand komt om het materieel weer aan de praat te krijgen. Voor vaste partners met een abonnement op onze 24/7 storingsdienst is dit geen probleem, en zorgen we dat het voor elkaar komt.
Bel of mail ons, we helpen je graag verder!